// جدول‌های قیمت کارآمد در طراحی سایت - برق،رباتیک،کامپیوتر - الکترونیکا

الکترونیکا پروژه های الکترونیک و مکانیک

سایت در حال به روز رسانی به نسخه ی جدید میباشد در صورت بروز مشکل با شماره ی 09213203841 تماس بگیرید

جدول‌های قیمت کارآمد در طراحی سایت

اطلاعات بیشتر
7 سال 3 ماه قبل #441 توسط nooshin88

در این مقاله ما قصد داریم که چهار جدول قیمت، بسیار زیبا را به شما معرفی کنیم. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلودکرده و به سادگی از آن‌ها در پروژه‌های طراحی سایت خود استفاده کنید.

جدول قیمت

ایده‌ی پشت طراحی این جدول‌ها، ارائه پلن‌های قیمتی متفاوت و مقایسه آنها با هم جهت ارائه خدمات شما می‌باشد. دقت داشته‌ باشید که این جدول‌ها باید شامل تمامی اطلاعاتی باشند، که مشتریان را برای خرید محصول مورد نظر خود کمک کنند.

شما به راحتی می‌توانید با دانلود فایل زیپ که شامل تمامی قالب‌ها می‌باشد به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای این کار کافی است بر روی گزینه دانلود در پایین مقاله کلیک نمایید. با کمک این قالب‌ها شما می‌توانید در طراحی وب سایت خود ظاهری زیبا به جدول‌های خود ببخشید، بدون آن که نیاز باشد کدهای خود را تغییر دهید.

تنها کافی است فایل HTML را باز کنید، css مورد نظر را که در فولدر assets موجود است را به آن اضافه کنید و محتوای خود را جایگزین محتوای ساختگی ما کنید.

به همین سادگی!

برای استفاده از این جدول‌ها نیاز به هیچ کتابخانه‌ای نمی‌باشد و تنها فایل CSS آن کافی است. این خود تضمینی است که استفاده از این جدول‌های پیشنهادی ما، هیچ نقصی در طراحی سایت شما بوجود نخواهدآورد.

رایگان برای استفاده تجاری

در بکارگیری این جدول‌ها تمامی حقوق برای شخصی سازی قالب‌ها به شما داده شده است. این قالب‌ها ۱۰۰٪ رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها در پروژه‌های شخصی و تجاری خود استفاده کنید بدون نیاز به هیج اقدام دیگری!

برای دیدن دموی جدول ها کلیک کنید.
دانلود فایل

منبع: طراحی سایت ستروکیت

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: developzoom
قدرت گرفته از كيوننا