// از من بپرس (قسمت اول) - برق،رباتیک،کامپیوتر - الکترونیکا

الکترونیکا پروژه های الکترونیک و مکانیک

سایت در حال به روز رسانی به نسخه ی جدید میباشد در صورت بروز مشکل با شماره ی 09213203841 تماس بگیرید

از من بپرس (قسمت اول)

اطلاعات بیشتر
7 سال 2 ماه قبل #448 توسط excellentwebsite
چکیده :


مجموعه آموزشی رایگان از من بپرس از امروز کلید خورد و آغاز به کار کرد، در این مجموعه به سوالات همه کاربران مدیر وب به در هر قسمت پاسخ داده خواهد شد.

مجموعه آموزشی رایگان از من بپرس آغاز شد، در این مجموعه قصد داریم صرفا به مشکلات کاربران مدیر وب بپردازیم و به همدیگر کمک کنیم تا این مشکلات را حل کنیم. در قسمت اول به معرفی این مجموعه و روش کار این بخش پرداخته ایم و نحوه پرسش و پاسخ در این مجموعه کاملا شرح داده شده است.

در این مجموعه فقط هدف ما حل مشکلات کاربران مدیر وب و ارائه آموزش های پیوسته خواهد بود و مبنای قسمت بعدی مجموعه شما و سوالات شما خواهد بود.

مدت زیادی است که کاربران مدیر وب سوالات بسیاری را از طریق ایمیل، پیام خصوصی و... با من مطرح می کنند و همیشه پاسخ دادن به این سوالات یک چالش بزرگ برای من محسوب شده است، اکنون با راه اندازی این بخش قصد دارم به تمام این سوالات پاسخ بدهم و در این مسیر قدمی بردارم.
لطفا سوالات خود را در بخش نظرات همین مطلب مطرح نمایید و اگر تمایل دارید این دوره آموزشی کاملا رایگان که بر اساس نیازهای شما عزیزان ساخته خواهد شد ادامه داشته باشد ما را با نظرات و سوالات خود هدایت کنید تا بتوانیم یکی از بهترین دوره های آموزشی در حوزه بازاریابی اینترنتی و بازاریابی را به صورت کاملا رایگان در کنار همی ایجاد کنیم.
منتظر سوالات شما هستیم.

لینک مستقیم صفحه : modireweb.com/aks-me-1
لینک دانلود فایل تصویری : modireweb.com/uploads/video/askme/ask-me-1.zip
لینک دانلود فایل صوتی : modireweb.com/uploads/video/askme/ask-me-1.voice.zip

با ما همراه باشید.
این کاربران از شما تشکر نموده اند: atmega128

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: developzoom
قدرت گرفته از كيوننا