// چگونه طراحی سایت را شروع کنیم - برق،رباتیک،کامپیوتر - الکترونیکا

الکترونیکا پروژه های الکترونیک و مکانیک

سایت در حال به روز رسانی به نسخه ی جدید میباشد در صورت بروز مشکل با شماره ی 09213203841 تماس بگیرید

چگونه طراحی سایت را شروع کنیم

اطلاعات بیشتر
7 سال 4 ماه قبل - 7 سال 4 ماه قبل #406 توسط webcando
نکته هایی که به منظور شروع طراحی سایت نیاز دارید

خیلی از طراحی های تازه سایت ، هر روزه در حال بسط یافتن هستند و اکنون با کیفیت بهتری طراحی سایت انجام می شود البته این موضوع دست خود طراحان نمی باشد بلکه بایست تمام کسانی که در عرصه طراحی سایت کار می کنند سایت های خود را با کیفیت بالا و به صورت بهینه شده، طراحی نمایند. اگر شما جزء مدیران شرکت طراحی سایت هستید و می خواهید سایت های تازه ای را طراحی نمایید، پس بایست، خیلی خاص فکر کنید و طراحی سایتی اجرا کنید که هم در ذهن ها حک گردد و در عین حال حرفه ای نیز باشد.

البته دست یابی به این خواسته، کار دشواری می باشد. البته به جز شروع طراحی سایت، اکثر شرکت های طراحی سایت حرفه ای، خیلی آسان ، سایتی را طراحی کرده و همواره مراجعی به منظور به منظور برطرف کردن مشکلاتشان دارند.

مسلما شروع هر کاری سخت است و همواره افراد در شروع دچار مشکل می شوند، طراحان غیرحرفه ای و افراد غیر طراح با این دغدغه به سراغ طراح های برجسته و حرفه ای سایت می روند تا بتوانند به این نقیصه غالب شوند و یا طراحان سایت، پس از به دست آوردن پول کافی، از خیر طراحی می گذرند و آن را رها می کنند. البته اگر شما به عنوان مدیران سایت، قصد دارید تا کسب و کار آنلاین و طراحی سایت فروشگاهی را راه بیندازید، بایست از این دو انتخاب دوری کنید

شما طراحان سایت، چگونه می توانید با شروعی خوب، به جرگه طراحان سایت حرفه ای ملحق شوید؟

چگونه طراحی سایت را شروع کنیم

طراحی سایت های ساده، به آسانی و در کمترین زمان ممکن انجام می شوند و احتیاجی به هزینه زیاد ندارند. این طراحی ها، خیلی خوب در ذهن ها می مانند و به آسانی مقبول کاربران سایت قرار می گیرد. شما به عنوان طراح سایت بایست به این مورد دقت کنید که به جای اینکه سریع ، دنبال طراحی سایت باشید، بایست بر روی مولفه های کلیدی و مهم در طراحی سایت پافشاری کنید تا سایت بهینه شده ای را طراحی نمایید. و تا آنجایی که می توانید از پیام های ساده، روشن و استوار به منظور سایت تان بهره بگیرید.

اگر می خواهید توجه بازدیدکنندگان را به جانب سایت تان جلب کنید، بایست طراحی نمای ظاهری سایت تان را خیلی ساده، و با یک فرمت شناخته شده، به منظور کاربران تان ، انتخاب نمایید. طراحی های دو ستونه ، فرمت خیلی معروف و دلخواه کاربران است. این گونه طراحی ها، شامل دو نوار در سمت راست و چپ و یک نوار جستجو در بخش بالا است که نه تنها ، کاربران با بازدید از این طراحی سایت ها، می دانند که به صورت دقیق بایست کجا، محتوای خود را سرچ کنند، بلکه ، با این طراحی انس دارند و به آسانی می توانند از آن بهره بگیرند.

هنگامی که قصد شما جلب نظر بازدیدکنندگان به سمت طراحی ظاهری است، بنابراین نبایست طراحی سایت خود را با رنگ های گوناگون، نقاشی کنید. شما بایست به منظور رنگ طراحی سایت تان، از رنگ های محکم و گیرا بهره بگیرید تا بازتاب ویژه ای به طراحی سایت تان داده باشید. شما بایست خود را تنها محدود به بهره گیری از یک رنگ نخستین و یک رنگ ثانویه کنید. به کارگیری از رنگ های آرام، و رنگ های ضد هم زیاد در چشم بازتاب دارند و سبب می شوند که بازدیدکننده ها به آسانی نتوانند طراحی سایت شما را مشاهده کنند.

اگر قصد دارید درباره رنگ طراحی سایت تان ، از کسی کمک بگیرید، ما به شما سفارش می کنیم سایت colourlovers.com را ببینید تا قادر باشید با کمک از توصیه های آن، طراحی گیرا و چشم نوازی داشته باشید.

چگونه طراحی سایت را شروع کنیم

همواره از یک هدف به منظور بالا بردن طراحی سایت بهره بگیرید و تنها بر روی یک رنگ اصلی و یک رنگ فرعی ، یک طراحی ظاهری، یک یا دو ستونی به منظور قرار دادن محتوای سایت تان، استفاده کنید.

اگر کسانی که در شرکت طراحی سایت شما مشغولند، طراح سایت نمی باشند اما می خواهند این کار را شروع کنند به آنها مجال عرض اندام بدهید.

یک طراحی خوب سایت، هزینه بر است و این هزینه ها سبب می شوند تا شما ، منبع زمانی تان را به آسانی از دست ندهید و ارزش وقت تان را بدانید. اگر شما زودتر طراحی سایت را آغاز کنید، خیلی بهتر از این است که هفته ها ، وقت خود را به منظور طراحی خسته کننده ای هدر بدهید.

آسان ترین جا ها به منظور یافتن طراحان سایت، یکی از سایت های مرتبط با طراحی سایت یا فروشگاه ساز برای مشتریان از راه دور است. شما طراحان و مدیران وب سایت، همواره بایست ، از این طراحان ، بازخورد بگیرید. حتی اگر خیلی از شرکتها، از کار با این طراحان خرسند هستند، باز شما، کار خود را بکنید و این کاربران را مورد بررسی مجدد قرار دهید.

اگر شما، از عهده استخدام طراحهای سایت، برنمی آیید، بنابرانی بایست از همکار یا معاون تان یاری بخواهید. اگر درباره طراحی سایت، تجربه کافی دارید بنابراین به اسانی می توانید بر روی سایت ها و طراحی آنها، سرمایه گذاری نمایید.

دیدن آینده کاری در طراحی سایت

چگونه طراحی سایت را شروع کنیم

اگر شما به منظور طراحی وب سایت تان، زمان و سرمایه کافی می دهید، بنابراین بایست از این موضوع اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت شما، تا هنگامی که به آن احتیاج دارید، استوار می ماند و در جهت نیاز های کاربران آینده نیز، مورد استفاده خواهد بود. باید اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت شما در جهت تلفن های همراه مفید است و نیاز های مربوط به موبایل ها و تبلت ها، را برآورده می نماید.

طراحی سایت ارزان و ساده، خیلی برای این دستگاه ها مناسب است. بهتر است که در میانه کار طراحی های تان، یک سری تنظیمات را اجرا کنید تا یک سری فناوری و برنامه های تازه ای را در جهت بهبود طراحی ظاهری سایت تان، نصب نمایید.

چگونه طراحی سایت را شروع کنیم

شما بایست بر روی روش طراحی های مناسب در جهت تلفن های همراه که اکثر کاربران، نمایشگرهای لمسی را دوست دارند، و محیط کاربری آنها را در اولویت کاری بگذارید تا کاربران ، به وسیله این دستگاه ها ، زودتر بتوانند محتوای مورد نظر شان را در سایت شما بازگذاری شده تهیه نمایدند همینطور افزونه ها سرویس دهی شما نیز بایست در جهت بهینه سازی طراحی این گونه دستگاه ها (طراحی سایت رسپانسیو)، به خوبی مورد بهره برداری قرار گیرند. البته استفاده از این سرویس ها و افزونه ها، احتیاج به دارا بودن تجربه های دشوار و سخت نیست.

خیلی از این استانداردهای طراحی ، هنوز که هنوز است مورد استفاده طراحان سایت، قرار نگرفته در حالی که خیلی از مرورگرها، نظیر مرورگرهای تلفن های همراه، از این استانداردها، پشتیبانی می کنند.

در نهایت تا آن جایی که می توانید، بر روی طراحی سایت تان سرمایه گذاری کنید و بخش های آن را دوباره مورد بررسی قرار دهید و تغییر بنیادینی در طراحی سایت تان پدید بیاورید. چگونه طراحی سایت را شروع کنیم

برای شروع طراحی سایت هایتان، به سه مورد زیر دقت کنید:

به کجا باید بیشتر تاکید کنید، استعدادها در کجا هستند و برنامه ریزی شما چگونه باشد.

اگر شما، تمام دقت تان را به سمت طراحی سایت تان روانه کنید و از متخصص طراحی بخواهید تا طراحی تان را مورد بررسی قرار دهد، و بعد بر روی ، آینده ی پروژه های طراحی تان، برنامه ریزی نمایید، خواهید توانست سایت حرفه ای را طراحی کنید که هم در ذهن بازدیدکننده ها بماند و هم در دراز مدت، موفقیت تان را ضمانت کند.

سخت ترین بخش آغاز پروژه طراحی سایت، یافتن زمان، انرژی و منابع ، در جهت اجرای طراحی ها می باشد.

در طراحی سایت و به خصوص در طراحی سایت فروشگاهی اگر می خواهید به صورت خیلی حرفه ای وارد شوید بایست در شروع کار تان، طراحی های ساده و ارزان قیمتی را اجرا کنید تا بتوانید در باره طراحی وب سایت، مهارت کافی را به دست بیاورید.
منبع:طراحی سایت وب کندو

طراحی سایت و بهینه سازی وب کندو
طراحی وب سایت , طراحی سایت
آخرين ويرايش: 7 سال 4 ماه قبل توسط webcando.

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: developzoom
قدرت گرفته از كيوننا