// انواع تابلوهای تبلیغاتی برای افزایش فروش - برق،رباتیک،کامپیوتر - الکترونیکا

الکترونیکا پروژه های الکترونیک و مکانیک

سایت در حال به روز رسانی به نسخه ی جدید میباشد در صورت بروز مشکل با شماره ی 09213203841 تماس بگیرید

انواع تابلوهای تبلیغاتی برای افزایش فروش

اطلاعات بیشتر
7 سال 3 ماه قبل #418 توسط webcando
تابلو سازی

تابلو سازی یکی از موارد مهم وبسیار کاربردی برای دیده شدن است. تابلوی شما علاوه بر اینکه باعث شناسایی شما در منطقه می شود یک تبلیغ بسیار ویژه مناسب برای شماست که باعث هرچه بیشتر و بهتر دیده شدن شما می شود. حال هرچه تابلوی شما شکیل تر، خوش ساخت تر و گیرا تر باشد تأثیر و پیامد بهتری نیز برای شما خواهد داشت. پس باید دقت کرد تا با هزینه ای منطقی بهترین طرح و نوع ساخت تابلو را انتخاب کرد تا نتیجه دلخواه شما بدست بیاید.
تابلو سازی چاپی:

بنر:

این نوع تابلو سازی ساده ترین نوع تابلوست که شامل: اسکلت فلزی، چاپ بنر، پروژکتور (نصب از بیرون) و نصب می باشد. در این تابلو به علت انجام چاپ با دستگاه شما می توانید هر طرح و رنگی را در تابلو خود داشته باشید و بدون محدودیت به انتخاب طرح مورد نظر خود بپردازید. در چاپ بنر می توان از چاپ های مختلف با کیفیت های مختلف استفاده کرد و همچنین جنس خود بنر و ضخامت آن نیز دارای تنوع است که بسته به بودجه و نظر شما قابل تغییر است.
فلکس (بدون نور):

این نوع تابلو همانند تابلو فلکس می باشد با این تفاوت که از لحاظ چاپ، جنس و رنگ از کیفیت بالاتری برخوردار است. در این نوع تابلو هم هیچ محدودیتی از لحاظ طرح و رنگ وجود ندارد. در این تابلو فلکس بر روی شاسی آهنی و قاب ورق گالوانیزه سوار می شود و می توان روشنایی آن را با پروژکتوری که از بیرون نصب می شود تأمین کرد.
فلکس (نور از پشت):

در این تابلو هم از پوشش فلکس روی تابلو استفاده می شود، با این تفاوت که قاب آن دارای عمق بیشتری است و قابلیت قرارگیری لامپ های مهتابی یا SMD را داراست که باعث دیده شدن بهتر و جلب توجه می شود. این نوع تابلو یکی از پر طرفدارترین انواع تابلوست.
بک لایت:

این نوع تابلو ها تابلوهای فضای بسته ( indoor ) می باشند که از لحاظ کیفیت نمایش تصویر بسیار عالی هستند و جلوه بسیار زیبایی به محیط کاری شما می دهند. این تابلو ها به طور معمول دارای قاب هستند که از پشت تصویر نور به کار تابیده می شود و به علت کیفیت بالای تصویر خروجی بسیار خوبی دارند. بنا به درخواست شما می توان قاب کار را حذف کرد و از ۴ پایه با روکش آلومینیوم و استفاده از شیشه به جای طلق برای استحکام کار، تابلوی بک لایت خاصی ساخت. برای ایجاد نور هم می توان از لامپ های مهتابی و هم لامپ های SMD استفاده کرد. برای قاب دور تابلو هم می توان از جنسهای (چوب، آلومینیوم و پلکس) استفاده کرد. در این نوع تابلو هم به مانند تابلو های ذکر شده هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و تصویر وجود ندارد.
تابلو های کوچک و راهنما:

حکی:

این تابلوهای تابلو های کوچکی هستند که روی دیوار نصب می شوند و به عنوان تابلوهای راهنما استفاده می شوند. در ساخت این تابلوها از شیشه به عنوان و زمینه اصلی و قاب از جنس پلکس برای قراردادن نوار های LED استفاده می شود و متن مورد نظر روی آن حک می شود. برای نوردهی هرچه بیشتر در این تابلو از هر چهار وجه به آن نور تابیده می شود. باید توجه داشت که طرحی که در این تابلوها پیاده می شود تک رنگ خواهد بود.
استیل:

از این نوع از تابلو سازی بیشتر برای حک کردن نام مجموعه و قراردادن آن در جلوی در ورودی استفاده می شود. یکی از رایج ترین انواع تابلو هستند که برای این کار استفاده می شوند. این تابلو ها می توانند قابدار و یا ساده باشند. می توان متن مورد نظر را روی آنها حک کرد و یا حروف را روی پلکس برش زد و روی استیل قرار داد. خود استیل نیز می تواند طلایی و یا نقره ای باشد.
تابلو سازی با لامپ های نئون:

تابلو های نئون تابلوهایی هستند که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفته اند و برای همگان آشنا هستند. در این نوع از تابلو سازی از لامپ های نئون با رنگ های مختلف و جذاب استفاده می شود و به علت نور زیبا و رنگی بسیار چشمگیر و جذاب هستند.
تابلو سازی با حروف برجسته:

چلنیوم:

نوع دیگری از تابلو سازی محبوب و پرطرفدار تابلوهای چلنیوم هستند که در آنها حروف به شکل برجسته ساخته می شوند و در آنها نور کار می شود و می توانند روی هر سطحی قرار بگیرند و نمای زیبایی را ایجاد کنند. این حروف از یک سطح پلاستیکی با رنگ دلخواه و لایه ای چلنیوم با قابلیت انتخاب رنگ ( نقرهای، طلایی، مشکی و سفید) در محیط آن تشکیل می شوند. در این نوع تابلو می توان زیر حروف یک نور اضافه هم قرار داد تا باعث بهتر دیده شدن و جذاب تر شدن تابلو می شود.
پلاستیک:

در این نوع تابلو سازی هم همانند تابلوهای چلنیوم از حروف برجسته استفاده می شود با این تفاوت که برای ساخت حروف از لبه چلنیوم استفاده نمی شود و کل حروف از پلاستیک ساخته می شوند که این کار باعث روشنایی بیشتر تابلو و نورانی تر شدن حروف می شود. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که این امر خوانایی حروف را زمانی که از کنار به آنها نگاه می کنید کاهش می دهد. در این نوع تابلو برخلاف حروف چلنیوم می توانید هر رنگی را برای لبه کار حتی برخلاف رنگ حروف انتخاب کنید. برای زیر سازی تابلو هم می تواند از هر متریالی استفاده کرد.

فلزی:

این نوع تابلو سازی هم باز هم مبتنی بر ساخت حروف به صورت برجسته هستند به مانند حروف برجسته چلنیوم و پلاستیک با این تفاوت که در این حالت حروف نمی توانند از خود نور را عبور دهند و کاملا از فلز ساخته می شوند. در این نوع حروف به دلیل فلزی بودن حروف برای نصب آنها بر روی سطح از پایه هایی استفاده می شود که به سطح پیچ می شوند. این پایه ها فاصله ای را ایجاد می کنند که می توان از این فضا برای قرار دادن لامپ های LED و نوردهی استفاده کرد. اگر نمی خواهید نور دهی داشته باشید و این فاصله هم برای شما ناخوشایند است می توان از حروف فیزی نر و ماده استفاده کرد تا حروف کاملا روی سطح قرار بگیرند.
رینگی:

این نوع از تابلو سازی نیز با استفاده از حروف برجسته انجام می گیرد. در این مدل از تابلو حروف ترکیبی از پلاستیک و فلز هستند. بدین صورت که همانند حروف فلزی حروف از فلز ساخته می شوند ولی یک لایه پلاستیک هم نیز در حروف کار می شود که باعث ایجاد فضا برای عبور نور می شود. به این صورت شما هم زیبایی کار فلزی را در کارتان خواهید داشت و هم زیبایی و روشنایی رنگ را. این تابلو یک تابلو خاص به حساب می آید و بسیار شکیل و زیبا خواهد بود. همچنین شما می توانید نور دهی را از زیر حروف هم داشته باشید و یا از حالت نر و مادگی استفاده کنید و فاصله زیر حروف را پوشش دهید. در این نوع حروف می توانید علاوه بر اینها از یک لایه پلاستیک در قسمت زیر حروف استفاده کنید که باعث می شود تا نوری که از زیر حروف ساطع می شود بسیار زیباتر و چشم نوازتر باشد.

تابلو های LED:

LED ثابت:

این تابلوها با چراغ های کوچک LED ساخته می شوند و هر طرحی روی آنها قابل اجراست و تنوع رنگ زیادی را دارا هستند. در این نوع از تابلو سازی می توان از ۲ تا ۸ مدل رقص نور روی LED ها نصب کرد و یا از LED های RGB استفاده کرد. این نوع تابلوها دارای جذابیت و زیبایی مناسبی هستند.
LED روان:

تابلوهای LED روان در ۲ مدل تکرنگ و مولتی کالر (تلویزیونی) عرضه می شوند. در راستای این نوع از تابلو سازی می توان هر طرح و نوشته ای را به تعداد نا محدود با افکت های زیبای گرافیکی به نمایش گذاشت. در تابلو های تک رنگ زمینه کار به رنگ مشکی (توسط LED های خاموش ) و متون و نقش ها به رنگ انتخابی شما دیده می شوند. در تابلوهای مولتی کالر اما شما شما یک تلویزین کامل در اختیار دارید که می توانید هر تصویر فیلو و طرحی را به نمایش بگذارید.

طراحی سایت و بهینه سازی وب کندو
طراحی وب سایت , طراحی سایت

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: developzoom
قدرت گرفته از كيوننا