// قالب سایت چیست؟ - برق،رباتیک،کامپیوتر - الکترونیکا

الکترونیکا پروژه های الکترونیک و مکانیک

سایت در حال به روز رسانی به نسخه ی جدید میباشد در صورت بروز مشکل با شماره ی 09213203841 تماس بگیرید

قالب سایت چیست؟

اطلاعات بیشتر
6 سال 2 ماه قبل #705 توسط nooshin88
طراحی قالب سایت چیست و چه مزایایی دارد؟

قالب سایت در واقع همان چارچوب و نمای ظاهری یک وب سایت است که به دو صورت قالب سایت آماده و قالب سایت اختصاصی طراحی می‌شوند. در طراحی قالب سایت آماده، قالب‌های سایت توسط تیم طراحی سایت آماده شده و به صورت رایگان / پولی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت اما در طراحی قالب سایت اختصاصی، قالب سایت متناسب با نظر مشتری و کاملا اختصاصی برای او طراحی خواهد شد.

طراحی قالب سایت آماده یا طراحی قالب سایت اختصاصی؟

باید بگویم کاملا به شما بستگی دارد.
ما معمولا قالب سایت‌های آماده را برای شرکت‌ها و افرادی که حساسیت خاصی بر موضوع برندیگ و برجسته شدن نام تجاری خود ندارند پیشنهاد می‌کنیم.

قالب سایت‌های آماده با امکانات کامل یک سایت طراحی شده اند اما از آنجا که امکان استفاده از آن‌ها برای عموم افراد وجود دارد، ممکن است قالب سایت انتخابی شما توسط شخص / شرکتی دیگر نیز انتخاب شود.

متعاقبا برای کاربرانی که قصد دارند بر روی موضوع برندینگ خود نیز تمرکز کنند و ایده‌ها و نظرات منحصر بفرد خود را بر روی سایت پیاده سازی نمایند طراحی قالب سایت اختصاصی را پیشنهاد می‌کنیم.

از سویی دیگر، آن دسته از افرادی که در آستانه شروع کسب و کاری نو هستند و یا کسب و کار کوچکی را به راه انداخته‌اند، ممکن است بودجه کمی را برای سایت خود درنظر گرفته باشند. آن‌ها نیز می‌توانند از قالب‌های سایت آماده برای کسب و کار خود استفاده نمایند چرا که همانطور که پیش از این اشاره شد این قالب‌ها قابل استفاده برای عموم مردم هستند و می‌توانند بارها و بارها برای افراد و شرکت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، از این رو دارای هزینه خیلی کمتری نسبت به طراحی قالب سایت اختصاصی می‌باشند.

منبع: قالب سایت ستروکیت

لطفاً ورود یا ايجاد حساب كاربری برای پیوستن به بحث.

مدیران انجمن: developzoom
قدرت گرفته از كيوننا