// محصولات - الکترونیکا

الکترونیکا پروژه های الکترونیک و مکانیک

سایت در حال به روز رسانی به نسخه ی جدید میباشد در صورت بروز مشکل با شماره ی 09213203841 تماس بگیرید

طراحی پروژه های صنعتی

پروژه های صنعتی میباسیت بر اساس قابلیتهای خاص و امکانات ویژه بر اساس خواست کارفرما طراحی گردد و تمامی امکانات خواسته شده در پروژه لحاظ شود.همچنین مراحل تست پروژه در محیط مورد نظر اجرا شود.پروژه های صنعتی باید بر اساس کمترین قیمت تمام شده طراحی شوند.گروه FZA با در نظر گرفتن کلیه موارد نیازمند ارائه ی تمامی جزیات پروژه از طرف کارفرما و در قرارداد فیمابین میباشد.

چاپ و طراحی PCB

شما میتوانید به صورت آنلاین طرح های pcb خود را به صورت تک لایه و چند لایه سفارش دهید.به منظور بهبود کیفیت،تقاضا میشود برای کاهش تقریبی 50 درصدی قیمت و زمان تولید انواع بردهای نمونه (زیر 5000cm مربع) حتی الامکان در قسمت سفارش آنلاین جهت انتخاب رنگ چاپ محافظ ،رنگ سبز و ضخامت برد مدارچاپی،ضخامت 1.6mm را انتخاب نمایید.

بسته های روباتیک

بسته های روباتیک FZA توسط گروه زاگرس الکترونیک با هدف پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادها و همچنین بالا بردن توان علمی و مهارتی افراد، متناسب با هر گروه سنی و تولید برنامه آموزشی متناسب با آن گروه طراحی و ارائه میگردد.FZA با رویکردی جدید و با محصولاتی متنوع به این عرصه وارد شده تا با ایجاد محصولاتی با کیفیت علاقه مندان به این علم را در پیشرفت و شکوفایی یاری بخشد.  

محصولات

روبات 24 سنسوره فوق العاده

در این روبات با بهره گیری از 24 سنسور امکان خطای روبات در حرکت پر سرعت روی پیست را بسیار کاهش داده ایم و بهره گیری از کریستال 16 مگا هرتز و برنامه بسیار حرفه ای این ربات را به یکی از بهترین روباتها برای مسابقه تبدیل کرده است. در صورتی که قصد دارید با هزینه های بالا دست به ساخت مداری برای روبات مسیر یاب بزنید بهتر است ابتدا کمی دست نگاه دارید !!!! 1- هدف شما از ساخت روبات چیست؟ 2-آیا تجربه کافی برای ساخت روباتی با دینامیک مناسب و همچنین مدار حرفه ای را دارید؟ اگر هدف شما ساخت روباتی پیشرفته تر است بدون شک استفاده از تجربیات دیگران بهترین گزینه ی پیش روی شماست همچنین اگر هدف شما یادگیری است باید بدانید رویات از پیش ساخته شده بهترین گزینه است و بهتر است بجای ساخت مدارات مختلف و سعی و خطا مداری که قبلاً جواب خود را پس داده را تقلید و گسترش دهید. در صورتی که مدارات و برنامه های این روبات را خریداری کنید و روبات را بررسی کنید خواهید یافت که چه نکات جالب و حرفه ای در پس طراحی مدارات این روبات نهفته است.واقعیت این است که گروه ما با تجربه بیش از 6 سال شرکت در مسابقات روباتیک کشوری و هزینه های بالا در طراحی و سعی و خطا اکنون توانسته به روباتی با کمترین خطا و بالاترین سرعت دست یابد لذا تمامی این تجربیات در طراحی این روبات به کار گرفته شده است. قیمت این روبات با سورس و pcb فقط 800 هزار تومان و بدون pcb با قیمت 600 هزار تومان به فروش میرسد.

 با سلام وعرض خسته نباشید خدمت بازدیدکنندگان سایت. در این پست قصد داریم پس از ماه ها تلاش و کوشش پکیج حرفه ای فیلم های آموزشی برنامه نویسی به زبان فارسی را به به کاربران محترم معرفی نماییم. بیش از هرچیز لازم به ذکر است عرض نماییم از آنجایی که زبان های مختلف برنامه نویسی روز به روز در حال پیشرفت و بروزرسانی بودند و در مقابل آموزش های فارسی این زبان ها وجود نداشت و یا به ندرت یافت میشد تصمیم بر جمع آوری این پکیج کردیم که بعد از ماه ها همکاری با اساتید و کارشناسان محترم برنامه نویسی موفق به جمع آوری پکیجی جامع، کامل و حرفه ای شدیم. این پکیج آموزشی که هم زبان های تحت وب و هم تحت ویندوز را شامل می شود به زبان فارسی و کاملا بروز و جدید می باشد. قبل از هرچیز کاربران محترم بدانند که این آموزش ها رو در هیچ جایی از اینترنت و حتی خارج از اینترنت یافت نخواهند کرد، بدلیل اینکه کل این آموزش ها با پرداخت هزینه به فارسی ترجمه شده است و کاملا جدید و بروز می باشند که و بصورت صد درصد تضمینی و با قیمت 39 هزار تومان بفروش میرسد. بطوری که 72 ساعت پس از دریافت بسته در صورتی که مشتری از این پکیج راضی نباشد و یا کیفیت و محتویات مفید را تایید نکند امکان بازگشت وجه بطور کامل وجود دارد. امیدواریم که این پکیج برنامه نویسی مفید واقع شود تا گامی دیگر در راستای پیشرفت برنامه نویسی در کشو عزیزمان برداشته شود.

روبات مسیر یاب ویژه
این روبات با قیمت 500 هزار تومان با تضمین کارکرد مناسب و پشتیبانی همه جانبه آماده ارسال به تمام نقاط کشور میباشد

ترازو با AD7730
آیسی ad7730 یکی از آبسیهای مبدل آنالوگ به دیجیتال بسیار کار آمد موجود در بازار است که با دقت 24 بیت مینتواند مقدارهای آنالوگ را به دیجیتال تبدیل نماید.
  • توسط صفحه کلید میتوان مقادیری را به عنوان ست پوینت مشخص کرد و اگر وزن از آن مقدار بالاتر برود رله مربوطه روشن میشود.
  • برد دارای خروجی RS232 و یا RS484 برای ارتباط با کامپیوتر میباشد.
  • ولتاژ کار دستگاه با یک آدابتور ۵ ولت تامین میگردد.
  • تعیین قیمت رفرنس برای 10 عدد کالا و ضرب قیمت در مقدار و نمایش روی lcd
  • ذخیره ی 10 مقدار متفاوت در حافظه
  • درای دقت 0.1 گرم

دماسنج گویا با نمایشگر LCD و تلفن کننده
در این پروژه با استفاده از میکروکنترلر Atmega64 و سنسور LM35 دمای محیط اندازه گیری میشود. همچنین مدار دارای مموری کارت و آمپلی فایر می باشد و با فشار دادن شستی Enter دما بصورت فارسی قرائت می شود. تمام اعداد و صداهای مورد نیاز بر روی مموری کارت ذخیره شده است. همچنین در این پروژه قابلیت اتصال به خط تلفن نیز گنجانده شده است برای تشخیص زنگ از یک اپتوکوپلر و برای زنگ زدن از خروجی OCA1 خود میکرو برای تولید کدهای DTMF استفاده شده است. در صورت زنگ زدن به این مدار به طور اتوماتیک پاسخ داده میشود و دمای محیط بصورت فارسی از روی مموری کارت قرائت شده و بر روی خط تلفن پخش می شود. همچنین با استفاده از شستیهای تعبیه شده می توان وارد منو دستگاه شده و یک مقدار ماکزیمم و یک شماره تلفن وارد کرد. به محض اینکه دمای محیط بیشتر از دمای تنظیم شده شود دستگاه به طور اتوماتیک به شماره تلفن تنظیم شده زنگ زده و یک آلارم پخش خواهد کرد. با انجام این پروژه با مموری کارت و کدهای DTMF و طریقه اندازه گیری دما و نمایشگر کاراکتری آشنا خواهید شد.

مین یاب خودکار
روبات های مين­ ياب خودکار : از آنجائيکه اولين مرحله در خنثی سازی مين، کشف آن است، روبات مين ياب بايد قادر باشد با سرعت و دقت لازم اينکار را بصورت خودکار انجام دهد. براي اينکار يک سنسور کشف مين بر روی ناحيه مين­ گذاری شده عبور داده می شود.

روبات مسیر یاب آموزشی (آراز)

روبات آموزشی آراز : 

ربات تعقیب خط آراز  هدف آموزش مبانی ساخت یک ربات ، طراحی و ساخته شده است. این ربات به دلیل بهره مندی از قطعات حرفه ای و مرغوب اهداف آموزشی را درنوردیده و قابلیت شرکت در مسابقات رباتیک را نیز دارا می باشد.

مسیریاب حرفه ای دانش آموزی
این ربات 8 سنسور مخصوص مسابقات دانش آموزی می باشد و همه ی قوانین مسابقات دانش آموزی را با سرعت مناسب می رود. این ربات در 2 مسابقه کشوری دانش آموزی حائز رتبه شده است.

مسیریاب دانشجویی
این ربات 16 سنسور مخصوص مسابقات دانشجویی می باشد و همه ی قوانین مسابقات دانشجویی را با سرعت بالا می رود. این ربات در 4 مسابقه کشوری دانشجویی حائز رتبه شده است.

در باره ما

ما معتقدیم هیچ کاری بدون همکاری گروهی به نتیجه نمی رسد. از این رو کاربران خود را به مشارکت برای رسیدن به بهترین سایت نرم افزاری دنیای اینترنت دعوت می کنیم.ما می خواهیم کاربران خود را شناسایی کنیم و به آنهایی که پیشرفت سایت برایشان مهم است خدمات بهتری ارائه کنیم.

الکترونیکا چگونه کار می کند؟

سعی در ارائه همه فایلها به صورت لینک مستقیم پرسرعت داشته است.
ما بهترین نرم افزارها و پروژه های تست شده را انتخاب کرده ایم نه هر نرم افزاری با هر کیفیتی.
ما همه فایلها را تست کرده و در سایت می گذاریم. مگر موارد بسیار نادر که به آنها مطمئن هستیم.
بخشی به نام درخواست نرم افزار برای سایر نرم افزارهای مورد نیاز طراحی کرده ایم.
همیشه در بخش ارتباط با ما در حداقل زمان پاسخگو بوده ایم.

ایده های خودتون رو به ما بسپارید

 

طراحی پروژه های دانشجویی وصنعتی با بهترین کیفیت